Barbeque mm

Hej!
 
Sorry, jag har inte hunnit skriva på ett par dagar. I helgen var det fullt upp och igår ville blogg.se inte fungera. aja, nu är jag här med nyheter och en bild :-)

I fredags var det lugnt, jag och Maz slappade och kollade en film på kvällen.

På lördagen låg jag först vid poolen ett par timmar, sen åkte jag och Jonas ner till Michael i St Cloud där det vankades Barbeque. Men först skulle jag och Michael byta termostat på hans Volvo. Michael hade även besök, hans vän Thomas som bott i Sverige halva sitt liv, så jag fick prata lite svenska för en gångs skull. Men det blev mestadels danska då han egentligen är dansk.
Vi fick ett gäng olika öl och riktigt god mat! Amy och Michael hade laddat upp med kycklingspett, fläskfiléer, bakade potatisar och korv!
Mitt i natten tog faktiskt ölen slut(då hade vi ändå mycket öl från början...) så vi promenerade till en närliggande bensinmack för att handla. De hade en WALK IN BEER FRIDGE! Det var som paradiset! En jätteskor kyl med bara öl! :-)

Så här glada är jag och Thomas för att vara i en ölkyl:



Hur som helst så sov vi där nere, för Jonas ville ju också dricka öl. Så på lördagförmiddagen körde jag vi hem, vi åt frukost på vägen, sen hem för att vila innan vi tog en runda i Baldwin Park och fikade på Park Avenue.

Efter det blev det gymmet. Jag insåg att 3-4 seriösa träningar i veckan(eller kanske all sol?) ger riktigt bra resultat! Börjar komma långt med träningen nu, det känns riktigt bra.

Kvällen spenderades här hemma med Maz, Patrick, hans mamma och systrar. Hans mamma fyllde år så vi firade henne lite med middag.

Idag var det mycket att göra på jobb som vanligt. Efter jobb var det hem för att äta och förbereda sig för gymmet. Jag åkte själv idag så det blev bara kardio. 5km på bandet och 15km cykel :-)

Nu är jag verkligen trött, så jag ska sova. Jobb och gym imorgon igen ju!

/E

Kommentarer
Postat av: Tess [Stylish-B.se]

oj oj träning och Erik lär vara riktigt het nu =)

2009-05-07 @ 21:23:44
URL: http://stylish-b.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0