Helg, Planet Fitness mm...

Jahaja! Så var helgen över igen...
I Fredags åkte jag och Jonas till International Drive för att käka lite, efter det blev det öl och biljard på Orena med Maz, Dave, Julie, mfl, det var som vanligt riktigt trevligt att träffa alla.
I Lördags åkte jag och Jonas till Lake Osceola för en liten båttur, den gick över ett par sjöar och kanaler där uppe. De visade en massa hus som kändisar bodde och hade bott i mm. Efter det blev det lunch på en turkisk restaurang på Park Avenue. Riktigt god kebab hade dem! Inte sådan som man äter hemma på pizzerian, utan riktig turkisk lammkebab med ris och grönsaker. Efter maten fick vi åka till Premium för att kolla lite kläder, men hittade inget vettigt. Hem för att byta om lite kvickt och ta några öl, sen bar det av till Downtown och Wallstreet.

Söndagen var lugn, efter frukost promenerade jag till frisören, det var verkligen dags.
Sedan gick jag till poolen för att sola & simma :-) Kvällen spenderades på bion med Jonas, vi kollade Fast and the Furious - riktigt bra, faktiskt!

Idag var det jobb, sen hem och förbereda kvällsmaten innan jag och Jonas åkte till Planet Fitness där vi blev medlemmar! Det var riktigt billigt faktiskt, bara en dollar att bli medlem och sen endast tio dollar i månaden!
Det var stort, fräscht och massvis med maskiner. Men det första vi såg när vi kom in var massvis med Pizzor på ett bord. Så frågade vi, vad är det? "Ja, det är fri pizza här första Måndagen i månaden" Helt otroligt! Gå till ett gym, så bjuder de på PIZZA?! Sjukt!

Aja, när jag kom hem fixade jag klart maten för mig och Maz, fläskpannkaka med lingon!

Jag lägger in ett par bilder här nedan:



Stranden i Cocoa när vi var där för ett par veckor sedan



Bevis på att jag var på Driving Rangen förra helgen

 

Jonas spelar Biljard på Orena



8 Bars - 1 Destination. Hit drar vi om helgen!



Rawlings College - Från båtturen. Här kostar det 45000 dollar om året...



Något schysst hus runt Lake Osceola

Nu tänkte jag sova, kommer fler bilder!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0