Påsk?

Hej hej alla där hemma!

Glad Påsk! Visst, jag har ju inte firat Påsk, men jag har haft det bra ändå, här kommer en redogörelse för vad jag haft för mig :-)

Ännu en vecka passerade riktigt kvickt, bla var jag på gymmet igen i Onsdags.

I fredags kväll hade vi lite fest här hemma. Jag, Maz, Patrick, Jonas, Ben, Lisa och Kate käkade tillsammans, bla sallad, grillad kyckling mm, det var riktigt gott! Vi hade också ett par Mojitos och öl. Efter maten kom det fler gäster, så spelade vi poker tills sent... Vid 3-tiden gick den sista gästen. Vi hade tom en riktig cowboy här! Han jobbade mes hästar, red på rodeo mm, rätt skoj att snacka med honom!

På lördagen åkte jag och Jonas till Cocoa Beach, visst, inte för att bada, utan vi käkade lite lunch och hängde i strandbaren Coconuts. Kvällen spenderade jag och Jonas hos honom, vi slappade, drack öl och mojitos, sen gick vi och käkade på American Pie. Sen slappade vi på altanen resten av kvällen. Vi såg även en TVÄTTBJÖRN utanför American Pie, vad är oddsen för det? :-)

Idag har det varit hektiskt! Jag började med att tvätta, sen åkte jag och Jonas till vår pool för att sola & bada. Efter det var det dags att tvätta bilen. Någon timme senare åkte jag och Jonas till gymmet och sedan dess har jag slappat och kollat en film här hemma.

Det är mitt Påskfirande! Jag fick iaf ett påskkort och nu när Maz kom hem fick jag en Påskpresent, en bit Tiramisu! :-)

Aja, imorgon är det jobb, så nu ska jag sova..

Ha det bra!

/E

Kommentarer
Postat av: Angeline

Hej - usch - stackars dig - vilken "hektisk" dag du har haft. Pool och gym och film och slappe! Då blev det inga ägg? Ta det lugnt och take care!

Mamma

2009-04-13 @ 08:55:50
Postat av: Lena Rönnkvist

Hej Erik...det verkar som att du har det jättebra! Nu har våren kommit till Göteborg och alla uteserveringar har öppnat och det kryllar av folk överallt! Härligt!! :o)

Ha det bra o sköt om dig!

Lena

2009-04-13 @ 21:27:48
URL: http://florida.blogg.se/
Postat av: Lena Rönnkvist

Hej Erik...det verkar som att du har det jättebra! Nu har våren kommit till Göteborg och alla uteserveringar har öppnat och det kryllar av folk överallt! Härligt!! :o)

Ha det bra o sköt om dig!

Lena

2009-04-13 @ 21:28:08
URL: http://florida.blogg.se/
Postat av: Stellan

Hallå Erik!

Jag ser att livet leker på för fullt hos dig och det är nog som du säger; du verkar ha det riktigt hektiskt där. :P haha!



HIF har, som du hört i telefon, raggat till sig 6 poäng och säsongen har börjat strålande. Kör på så det ryker! :)



Hoppas bilen din rullar som den skall. Jag är en smula avundsjuk på dig :)

Ha det kanon och ta hand om dig!

2009-04-14 @ 21:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0