Snart helg igen!

Idag har det inte hänt så mycket... Vi blev iaf bjudna på lunch av företaget.
Efter jobb blev det resterna av gårdagens sallad, sen hämta jonas för att åka till gymmet.
När jag kommer till hans ställe står där ca 10 pickuper och SUV's vid infarten och jag ser en massa som springer runt med rånarluvor och pistoler. På marken satt två killar med händerna bakom ryggen.
När jag kom närmre upptäckte jag att bilarna var civila polisbilar och männen var civila poliser. Tydligen grep de dessa killarna, antagligen drogaffär, för jag såg någon gå omkring med små påsar. Det var som på film, kanske lite värre tom...
Gymmet gick bra iaf, börjar få riktigt bra rutin på det med 3-4 pass i veckan tillsammans med ny kost. Det känns riktigt bra!

/E

Kommentarer
Postat av: Nina o Fredrik

Hej du!

Vi sitter i soffan o äter popcorn o ser på singing bee.

Kan du inte komma över o va med?

Om du vill kan du stanna över natten så bjuder jag på en öl.

Ses vi snart då.

Tja

2009-04-24 @ 22:04:44
Postat av: IdaPida

Det lät väldans läskigt.

Är avis på att du kommit igång så bra med träningen. Jag har degat ihop totalt.

Kram

2009-04-27 @ 11:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0