Livet är fantastiskt :-)

Hej,

Jag har ju haft Emma och Stellan här! De var ju i Miami men kom tillbaka på Fredag kväll i förra veckan... På lördagen tog vi det bara lugnt och njöt av Orlando, vi fick även träffa Alberto, Jonas kompis från Miami. Söndagen spenderade vi på Seaworld där vi fick ordna så vi fick mata delfiner mm :-) 


Resten av deras tid här i Orlando arbetade jag om dagarna och om kvällarna var vi ute och käka, gick på bio osv. Vi var och kollade "The Ugly Truth" Den var riktigt bra! På torsdagsmorgonen åkte de vidare till New York. 

Nu i fredags åkte jag och jonas till den tyska restaurangen för att käka. När vi fått vår mat kom även Maz & Patrick med Maz's familj. När vi alla hade ätit åkte jag och Jonas till Alehouse och mötte upp Giselle. Det blev lite slappe och ett par öl där. 

Igår, lördag fick jag och Jonas den vanliga "lördags cruisen"... Vi var på Milennia Mall, International Drive, Premium Outlets mfl. På kvällen käkade vi hos honom innan vi åkte till Downtown för att kolla på hangover. Efter bion var vi en vända på wallstreet innan vi åkte hemåt. 

Idag har det varit en lugn dag, ganska trött. Vi åkte till Pointe de Orlando nu ikväll och gick en runda, där är alltid trevligt. 

Jobb imrn...

/E

Kommentarer
Postat av: Angeline

Roligt att höra ifrån dig igen! och bilder - jättekul!

2009-08-17 @ 13:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0