Orlando

Hej!

Så har det gått mer än en vecka sedan senast, igen... Förra veckan bara sprang iväg; på fredagkvällen var vi (jag och jonas) först på gymmet, sen smokey bones innan vi åkte och hämtade Maria, vår nya trainee, på flygplatsen.

Det har varit fullt upp nu i helgen, så har inte riktigt fått tid att skriva. 

Maria bor hos oss ett par veckor nu, så vi passar på att visa henne runt i Orlando och hitta på en massa skoj. I helgen blev det ett par shopping rundor och även en tur i downtown på lördagkvällen. 

Idag har jag och Jonas varit på gymmet, vi tog även med Maria så att hon fick skriva in sig. 

Jag ska försöka uppdatera mer de närmsta dagarna, men det är fullt upp som vanligt...

E

Kommentarer
Postat av: Anne

Hej Erik!

Du verkar fortfarande trivas bra, "där över".

Det var ett tag sen jag var inne o läste nu.

Ha det fortsatt bra.

Kram Anne.

Agne, Malin o Mike hälsar.

2009-08-25 @ 17:02:06
Postat av: Annika

Gud! Man blir så avundsjuk!

Vi var i Florida och bilade runt i 7 veckor och jag längtar tillbaka!

2009-08-31 @ 23:03:59
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0