Kycklingpasta och slappe

Det blev mat tillslut, även om Maz inte lät mig hjälpa till...
Grönsakspasta med fyllda kycklingfiléer med basilika, vitlök, parmesan mm... supergott :-)
Efter det satt jag, Maz och Partick och snackade massvis, vi har riktigt skoj ihop och jag känner att det kommer hända massa skoj med dem. Patrick undrar hur vi ska hinna med allt skoj han vill dra med mig på, så det ska nog bli fint :-)
Nu är det strax sovdags, ny arbetsdag imorgon och jag vet att jag har lite att sköta imrn.
Efter jobb ska jag nog handla lite, funderar på att laga mat till dem på onsdag. Ska nog tvätta lite imrn också.
Imorgon är jag ensam hemma på kvällen, Maz jobbar, men det löser sig. Har ju Coop som sällskap, om jag vill. Maz säger lämna honom inne om du vill, men jag släpper gärna ut honom, han är riktigt härligt sällskap.

God Natt(God morgon för er...) världen

/E

Kommentarer
Postat av: Anne

Hej! Så roligt att höra att du trivs så bra. Alla hälsar. Kram Anne

2009-02-03 @ 08:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0