Lill-lördag!

Jösses, veckorna går vansinnigt fort här! Det är redan onsdag kväll, helt otroligt, snart helg igen! 

I måndags var det massvis med jobb och på kvällen kom en av Maz's kompisar hit på middag. Hon gör alltid riktigt god mat!

Igår, tisdag, jobbade jag länge, kom hem vid halv sju, tvättade och slappade här hemma. Idag jobbade jag ännu längre, tills halv 8, sen åt jag och Jonas kvällsmat ute. På onsdagar har de 5 cent för en pint eller en dollar för en pitcher - otroligt!

Det kommer vara väldigt körigt de närmaste dagarna, Michael som jag jobbar ihop med ska vara ledig några dagar så kommer inte ha någon hjälp direkt. Och en annan tjej som brukade hjälpa till inom Sjö export innan jag började fick sluta idag, så jag kommer nog ha att göra...

Förresten, jag har bokat in två dagar ledigt! Det var ju President's Day för ett par veckor sedan vilket är en flytande helgdag, eftersom jag jobbade då får jag använda den när jag vill. Så jag ska vara ledig på St Patricks Day och dagen efter. Jag, Maz, Patrick och deras vänner ska ut och fira, The Irish way! Ska bli riktigt skoj :-)

Sovdags i Orlando nu - ciao!

/E

Kommentarer
Postat av: Lena Rönnkvist

Hej Erik, det verkar som att du har det jättebra och trivs!! Grymt snygg bil! Grattis till den! Hälsningar från Göteborg och Lena med fam.

2009-03-01 @ 21:34:10
URL: http://florida.blogg.se/
Postat av: Lena Rönnkvist

Hej Erik, det verkar som att du har det jättebra och trivs!! Grymt snygg bil! Grattis till den! Hälsningar från Göteborg och Lena med fam.

2009-03-01 @ 21:34:56
URL: http://florida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0