Mitten på veckan

Igår var det full rulle på jobb, precis som vanligt. Massvis att göra, men det är bara skoj. Jag lär fortfarande massvis med nytt varje dag. Tex så fick jag skicka grejer utan containers för första gången, sk. RO/RO transport. Jag har även i dagarna exporterat en bil. Så hela tiden är det nya saker. På kvällen var jag ensam hemma med coop. Jag handlade lite mat och tvättade därefter. Maz kom hem sent, så vi tog det bara lugnt, coop och jag.

Idag blev jag hämtad av Jonas då Britta inte fått sova ut oredentligt, det är tydligen kämpigt med små barn... Förmiddagen bara försvann, precis som vanligt. Lunch på Chipotle, sen försvann eftermiddagen också. Jag är så nöjd med mitt jobb, massor att göra och väldigt skoj :-)

Efter jobb idag så var jag ensam hemma igen, jag mikrade lite mat jag hade i frysen, sen slappade jag, faktiskt ovanligt trött idag, brukar inte vara det. Så har tagit det lugnt, kollar NCIS nu och ska snart sova. Jag har tagit lite bilder på hur jag bor idag, ni kan se här nedan.


Mitt rum


Mitt rum från andra hållet


Mitt badrum


Köket


Vardagsrummet och Cooper



Ha det bra där hemma, nu ska jag sova!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0