Snart helg :-)

Ja, då var torsdagen också över. Det är otroligt vad fort tiden går.
Britta hämtade mig i morse. Kom till jobb vid 9 och hade massvis att göra. Innan jag hann reagera var klockan lunch :-)
Lunch intogs med kinabuffé på något märkligt ställe som hette Orient, men maten var supergod.

Eftermiddagen gick lika fort, hade en hel del att göra då också. Jag insåg idag att jag börjar få väldigt bra koll på jobbet och jag gör, om jag själv får säga det, ett bra jobb :-) Ligger väldigt bra till i siffrona för denna och föregående månad, så det känns riktigt bra :-)

Eftersom jag skulle vara ensam ikväll och Coop också skulle vara borta så passade jag på att äta kvällsmat med Jonas. Vi käkade på ett ställe som hette American Pie. Riktigt trevligt ställe, varje bord/bås hade ev skärmar och playstation, så är det i USA! :-)

Kom hem hit vid 7-tiden, sen har jag tagit det lugnt här hemma, kollat lite tv och så.

Snart är det helg, sen får vi se vad som händer, inga planer ännu, men ska kanske laga köpttbullar här imorgon.

/E

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja det låter ju fortfarande som att du trivs o mår bra. Bra att du har koll på omgivningen tills vi kommer. Men du Erik? Var är alla Victoria Secret butiker??? Har du sett några? Det är väl därför du åkt till USA? ;)

Kramar Nina

2009-02-06 @ 18:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0