Where Dreams come true

Gårdagen blev riktigt trevlig! Jag och Maz's vänner var ute i Downtown på the Lodge och träffade en massa hon kände där. Dit kom även en tjej som var intresserad av att flytta in här. Det blev en massa öl osv där, sen en pizzaslice innan vi åkte hem :-) När jag kom hem(kl 3) gick jag och la mig direkt eftersom jag skulle upp 7 i morse. Jag var ganska trött vill jag lova...

Hur som helst, jag fick på mig kläder och blev hämtad vid 8 av Allen och Mark. Vi åkte till Disney's Animal Kingdom. Det var en trevlig dag med en massa trevliga åkturer, safari mm. Jag ska lägga upp bilder senare, för Allen fotade en del. När de stängde så åkte vi till ett hotell som ligger precis där, på Disney's område där vi tog en öl, sen åkte vi en båt upp till Magic Kingdom och tillbaka igen, det är riktigt fint där!

Nu kollar jag på slutsekunderna av Superbowl, men NU är det slut! Pittsburgh Steelers vann :-)

Men nu ska jag strax i säng, är riktigt trött efter denna dagen.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0