Ännu en dag...

Idag har det faktiskt inte hänt så mycket spännande. Det har varit riktigt kallt idag, säkerligen under 10 grader, kanske 5(så nu kan ni där hemma vara lite skadeglada, för en stund iallafall...).

Hur som helst, vi hade en del att göra på jobbet. Jobbet bjöd på lunch så jag och Allen var och hämtade mat på Panda Express, mycket god kinamat! Det passades även på att inhandlas massvis med godis, kakor och läsk till kontoret - farligt!! På eftermiddagen fick jag ett antal dokument att Rene(min chef) som jag behövde läsa och fylla i till Måndag då han kommer tillbaka från en tjänsteresa. "Ett antal" var ca 20... helt otroligt vad de ska veta mycket i detta landet...

Tyvärr blev det inte av att kolla på rummet idag då hon som bor där inte var i stan, men imorgon så :-)

Rene körde mig hem, sen blev det kvällsmat på Orena där jag även snackade med lite folk - trevligt! Precis som jag tänker på att det stället är precis som på film spelar de Toby Keith's låt "I Love this bar" - det var pricken över i:et. Det är nästan precis så! Så nu har jag bara slappat på rummet och ska gå och lägga mig med min bok nu.

/E

Kommentarer
Postat av: Fredde

fast de började inte slåss, som i videon va?

2009-01-22 @ 12:52:15
Postat av: Linda Nygren

Låter som en mysig dag =) Hoppas du får en bra dag idag också KRAMAR

2009-01-22 @ 14:45:23
URL: http://pinkflower.blogg.se/
Postat av: Anonym

klaga inte på det kalla klimatet, ni har iaf 10 grader varmare än vi ;) och du slipper plugga. haha. sitter i skolan just nu, klockan halvnio på kvällen.. woho! Hoppas allt är bra med dig och att du snart hittar ett bra boende :) Kram!

2009-01-22 @ 20:27:39
Postat av: Emma M

oj, glömde skriva mitt namn ovan !

2009-01-22 @ 20:30:55
Postat av: E

Fredde: Nej, så HELT som i videon var det inte...



Emma: Jo, jag kan allt klaga, för jag har ju typ bara sommarkläder med mig och deras hus här är direkt inte byggda för kylan... :-P

2009-01-23 @ 04:46:30
URL: http://florida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0