Äntligen framme!

Efter att ha varit uppe i 23 timmar så är jag nu framme... Packade det sista i morse sen bar det av till Kastrup. Det vållade lite huvudbry med min överfulla datorväska, annars var det inga konstigheter. Det blev ett antal filmer på flyget till New Ark så tiden gick rätt fort. Höjdpunkten var att jag slapp betala för min Whisky :-) Väl framme på New Ark gick allt snabbare än väntat, men det var bara skönt, så det blev en lång fika och läsa lite innan jag gick till gaten. Flighten ner hit gick kvickt med hjälp av boken och en kort stunds sömn. Det var när jag väl gått på planet, men en enkel inrikesbiljett till Orlando som jag insåg faktum: jag ska vara 18 månader i Florida!!! Väl framme insåg jag att det inte var särskilt varmt, enligt Jonas som hämtade mig var det nästan rekordkallt, ca +12 - +15 grader, men så var det ju också vid 23-tiden. Det tog ca en kvart till Hotellet, lite klabb eftersom de påstod att det inte var förbetalt som det borde vara, men jag ordnar det med företaget imorgon bitti. Nu har jag iallafall fått igång mitt internet och kan äntligen uppdatera lite här. Men nu är det sovdags, stor dag imorgon, ska skaffa mig ett social security number och sedan åka till min första dag på mitt nya jobb. Men en sak kan jag redan säga trots att jag bara varit här i två timmar och inte hunnit se så mycket, här kommer jag trivas hur bra som helst! :-)

Ta hand om er där hemma!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0