Äntligen hemma :-)

Nu är jag hemma! Jag har seden att par timma sedan tillbaka flyttat in i mitt nya rum här i Orlando :-)
Huset är toppen och jag trivs hur bra som helst här! Maz och hennes hund coop är hur bra som helst!
Vi var även inom Walmart och handlade lite förnödenheter och käkade på TGI Friday's innan vi kom hit :-)
Imorgon blir det lite lugn och ro på dagen, en promenad och kanske tvätta lite kläder... På kvällen blir det utgång med Maz och hennes vänner, det blir toppen :-) Nu kollar jag bara lite tv, men ska snart sova...

/E

Kommentarer
Postat av: Nina

Ååå Erik, inte för att jag tvivlade på det, men jag är så glad att du trivs och mår bra.

Jag är så avis på dig och jag saknar dig!

Jag är en trogen vän att läsa din blogg :D



KRAMAR Nina

2009-01-31 @ 19:55:38
Postat av: jip

FRIDAY har ju riktigt god mat! Gillade stuket på deras restauranger. Har KFC kvar sin Guitar Hero Box med typ 1kg mat? =) Den reklamen snurrade på TVn konstant i höstas när jag var där!



Ha det fint Erik!

2009-01-31 @ 22:45:27
URL: http://www.bestofblocket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0