En slö lördag...

Ja, då har jag haft min första dag i mitt nya rum :-)
Började dagen med att slappa och äta lite cornflakes. Sen packade jag upp lite grejer. Sen gick jag en runda i området för att se hur här såg ut, tog även en runda ner om Publix. Sen gick jag hem och åt en macka och kollade lite tv. Sen startade jag tvättmaskinen, ska bli fint med lite fler kläder att välja bland!
Efter det tog jag ut Cooper(hunden) på en promenad. Maz lämnade honom instängd när hon är på jobb, om ingen passar honom. Han har nyligen blivit rumsren, men hon vågar inte lämna honom helt ensam ännu. Men jag tyckte synd om honom, så jag släppte ut honom och gick en runda, så fick jag komma ut i det fina vädret en gång till.
Efter det tog jag och Cooper det lugnt, jag fixade Skype(köpte headset igår!), så alla som vill prata med mig kan få mitt användarnamn :-) För en stund sedan kom Maz hem, vi tog en promenad för hon behövde lite mat, men nu har hon lagt sig för att vila, då hon började 6 i morse. Om några timmar ska vi börja festa iaf och så kommer hennes vänner hit, sen ska vi nog in till downtown, det blir skoj! :-)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0