Första dagen snart över...

Ja, då har jag klarat mig igenom den första dagen och jag vet att här kommer jag trivas! Det är ju hur grymt som helst!

Jag blev hämtad strax efter 11 av min chef, så körde vi och kollade lite här i krokarna, shit så stort allting är! Världens största mässhallar ligger precis här bakom och det är stort! Elmia är som en toalett i jämförelse... Vi åkte hur som helst till Bank of America för att skaffa mig ett bankkonto, vilket vi fixade, sen upp till kontoret för att träffa mina nya kolleger och börja inskolningen. Kontoret är grymt läckert! Utsikt hur långt som helst, öppet och fint, trevligt folk osv, det är hur bra som helst! Efter jobb fick jag sjuts hem, så jag gick en bit bort här på gatan för att få lite mat och en öl på en sportsbar. Det är precis som på film, alla möjliga karaktärer samlas, dricker öl, spelar biljard och några äter. Alla har skoj och håller en jäkla låda :-) Jag fick en BLT och ett par Bud's så det var fint! Nu har jag precis kommit tillbaka till rummet och ska nog bara kolla en film och packa upp och sen komma tidigt i säng... Vi hörs!

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0