Pa kontoret

Ja, da ar forsta dagen pa veckan snart over. Ar kvar pa kontoret for att jag vantar pa Jonas som ska aka med mig och titta pa ett par lagenheter. Dagen har gatt bra, har fatt ett par sandningar och fatt ringa en del samtal. Har aven fatt ett eget skrivbord. Nu borjar det verkligen kannas som om det ar mitt jobb :-)

Michael har sin dotter Camilla har idag, hon alskar att flytta alla grejer. Valta upp och ner pa soptunnor, hamta dryck i koket och halla ut pa golvet och sadant, det underhaller oss val :-)

Lunch blev det pa Boston Market(tror jag det hette), trevligt stalle dar jag at en caesar salad med en liten chicken sandwich till. Mycket gott. Mycket av vad man kan ata till lunch osv ar olika kedjor. Folket har brukar alltid ursakta sig nar man ska ata pa ngt sadant stalle tex. Vi kan ata dar och dar, det ar forvisso en kedja, men det ar gott anda, som om de skamdes for det. Hur som helst, gott var det.

Snart ska nog Jonas sluta hoppas jag, sa att vi kan komma ivag och kolla pa boende och fa lite mat.

/E


Kommentarer
Postat av: Linda

vad roligt med en blogg.. Hör kommer det läsas.. Det låter som om du stormtrivs vilket är super kul. Härligt!! Kramar LInda

2009-01-21 @ 00:58:28
URL: http://pinkflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0