Saturday Night....

Så, det blev bussen in till International Drive igår, inte I-Ride som jag tänkt, utan LYNX-bussen, men det spelar mindre roll. Visst, det är inte så långt, hade utan tvekan kunnat gå, men det är inte att rekommendera att gå på de vägarna...

Hur som helst, tillslut kom jag in där, det tog sin lilla tid eftersom det var enorma köer, men fram kom vi. Jag hoppade av vid Pointe Orlando vilket är en ett ganska nytt fint område med restauranger, barer och affärer. Jag gick en runda där, sen fortsatte jag uppför International Drive, där jag tog en Sub att äta. Sen gick jag tillbaka till Pointe Orlando och hittade där någon pub, Adobe Gila's hette den. Sen tog jag I-Riden tillbaka till Westwood Blvd där jag bor, tog en tur inom Orena Sports bar där jag var i torsdags, blev en liten öl där med, sen hem och somna på hotellet till en film.

Idag har jag sovit ut ordentligt, första dagen på länge jag gjort det, sen blev det frukost och nu slappar jag här. Ska snart ta lite bilder(de håller på att städa här just nu, så bäst att vänta lite) sen ska jag ut i solen :-)

/E

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej!

Jag har ju glömt att säga att jag äntligen har klippt mig :D

Nästa som förra gången, men det ska rättas till så det blir exakt som sist. Synd att du missar det eftersom jag gjort det för din skull :P

Det verkar som du trivs och det tycker jag e bra så passa på att göra det nu i ett och ett halvt år för sen SKA vi ses igen :)

Fast vi ses ju när vi kommer ner o hälsar på!

Saknar tanken på att du ska vara i Helsingborg!

Take Care

Många Kramar

2009-01-18 @ 18:26:23
Postat av: pappa

Ska det vara nödvändigt att skriva att du ska ut i solen? Här ösregnar det, och enl väderprognosen blir det inte bättre de närmaste två veckorna...

2009-01-18 @ 18:46:18
Postat av: E

Nina: Hej! Du får visa bilder sen eftersom det är för min skull :-) Klart vi ses igen, även innan jag kommit hem, för ni ska ju komma hit!! Kram!



Pappa: Det var inte meningen, men det har faktiskt varit riktigt underbart väder idag(enligt mig). Det har varit riktigt varmt och jag har varit ute massvis, skönt!

2009-01-19 @ 01:14:40
URL: http://florida.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag vill oxå ut i solen :(

Här är så mörkt o kallt.

VI tänker mycket på dig!

2009-01-22 @ 17:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0