VARMT!!!

Då var det en måndag igen. Och jag trivs bara bättre och bättre. Dels på grund av att jag kommer mer och mer in i jobbet och dels för att det bara blir varmare och varmare :-) Idag hade vi ca 25 grader och det ska bli ännu varmare under veckan säger prognoserna...

Jobbet gick bra, vi hade verkligen att göra och dagen gick mycket fort! Lunch intogs på något brandmansställe där de gjorde subs, men gott. Efter jobb åkte Jonas och jag för att kolla på ett rum. Det som tillhörde tjejen vi träffade i torsdags. Hennes hus var riktigt fint och hennes hund var supersnäll. Träffade hennes kille också, de är bägge otroligt trevliga, dock bor inte han där. Om jag inte får stället i Downtown tar jag hennes direkt, det är riktigt fint! Hur som helst så hänger jag nog med henne och hennes vänner ut på lördag, det blir skoj :-)

Efter besöket där tog Jonas med mig för att äta på något märkligt ställe... Stället är nästan helt tomt och maten såg väldigt märklig ut. Tom Allen vägrade gå dit, men Jonas lovordade det, Mofongo hette maträtten, låter som något djur från forntiden tycker jag. Aja, det var någonting som de gjorde på Plantain och en halv kyckling till det. Det var faktiskt helt okej, även om jag ätit godare saker. Men nu har jag provat det iaf :-)

Annars har det inte hänt så mycket spännande - Over and Out!

/E

Kommentarer
Postat av: Pappa

Plantain är en sorts matlagningsbanan, om du undrar vad du har ätit.../Pappa

2009-01-27 @ 08:06:13
Postat av: Angeline

och du som inte gillar banan!?

2009-01-27 @ 11:04:04
Postat av: E

Jadå, jag visste mycket väl var plantain var :-) Dock aldrig provat det innan, så det var en upplevelse!

2009-01-28 @ 04:40:17
URL: http://florida.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej! Nu är håret klippt igen så nu ser jag ut som när vi träffades första gången. Först nu känner F igen mig igen. Stackare som varit så vilsen i ett år.

Vet du vad? Jo, idag har jag kört bil till jobb. Då undrar väl du om jag köpt en egen bil. Men nej, jag har kört BMW idag ;)

Du, vad sägs om att åka till väla en sväng sen? Hälsa På F på Clas o sen ta en fika el nått?

Jag skulle behöva köpa ett par stövlar....

Suck...

Saknar dig!



Kramar från Ica Maxi Torslanda

2009-01-29 @ 21:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0