Ännu en helg :-)

Hej!

I lördags skulle ju jag och Jonas ut och cruisa. Med oss hade vi Sannes(en kollega) danska aupairer som precis kommit till Orlando. Vi hade lovat att visa dem runt i Orlando osv. Vi åkte en runda på International Drive, käkade i Winter Park osv, det var riktigt trevligt.

På kvällen hängde jag och Jonas hos honom, spelade Backgammon och drack öl. När vi blev hungriga gick vi över till Alehouse för lite käk, där fick vi sällskap av Monica, Eric, Patricia och Giselle. Det blev några öl till innan vi gick hem till Jonas och fick ännu några. 

Söndagen spenderades i lugn och ro, vi spelade ännu lite Backgammon hos Jonas, vid hans pool. Sen gick jag hem för att tvätta lite och kolla tv. Äntligen började Entourage igen, har ju väntat i ett halvår! 

Idag var det fullt upp på jobb, som vanligt. Allen är ju på semester och Marysol har slutat, så vi hade besök från Miami, Felix som ska hjälpa oss. Han kommer vara här hela veckan, så det blir trevligt. 

Nu ikväll var jag och Jonas på gymmet, efter det hängde jag med Maz och Patrick. 

imorgon blir det jobb och nog lite gym på kvällen igen, åtminstone en runda på löpbandet...


/E

Kommentarer
Postat av: Neta

Fler biiilder ;)

2009-07-18 @ 12:25:31
URL: http://www.jakthulder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0