Jag kan inte komma på någon rubrik...

Hej alla! 

Förra veckan bestod av massa jobb och träning... 
På fredagen var vi på Alehouse, jag, Jonas, Maz och Patrick. 
Lördagen spenderade jag och Jonas med att cruisa, shoppa, njuta av solen och en brunch nere i Celebration. 
På kvällen åkte vi upp till Downtown för att gå på bio. Vi kollade på Bruno och fick även en öl under tiden, riktigt fint :-) 
Filmen var helt otrolig, trodde aldrig jag skulle få se och höra allt det på bio! 

Igår, söndag, var jag mest hemma, städade och tvättade eftersom att Emma och Stellan kommer hit imorgon!
På kvällen åkte jag hem till Jonas för lite mat och kolla film, vi såg Flammen og Citronen, en riktigt bra dansk film om den danska motståndsrörelsen under andra världskriget. Jag vet, ingen utom danskarna har hört talas om den tidigare, men tyligen fanns det en sådan. De var två personer iaf... 

Idag var det jobb och städa klart här hemma. Nu är det strax sängen och imorgon efter jobb kommer dem, ska bli riktigt skoj! :-)

Ha det!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0