Snart storhelg...

Hej! 

Imorgon slutar vi klockan ett för att kunna fira 4th of July på lördag riktigt stort :-) 

Men först ska jag berätta lite om veckan... 

Jag har faktiskt varit lite småkrasslig denna veckan, snuva & halsont så i måndags låg jag på soffan och kollade den senaste filmen med Clint Eastwood, Grand Turino. Den var faktiskt förvånansvärt bra! Jag trodde den skulle vara skit, men var rätt okej! 

Igår, onsdag åkte jag och Fabiane med en åkare till Tony Roma's efter jobb för att käka. Det blev en massa fin mat och ett antal goa drinkar, aldrig fel att bli bjuden!

Idag har det varit en lugn dag igen, vill vara pigg för pokern imorgon och Independence Day på lördag... Vi kommer att fira här med BBQ och vänner, det ska bli skoj! 

Här är några bilder från New York mm...



Patrick på Wakeboarden utanför Shelter Island


Fina hus ute på Shelter Island


Jag och Triumph Stag'en som jag fick köra :-)


En T-Rex på American Museum of Natural History


En gigantisk Mammut!


Patrick blev glad för att se Dinosaurier


Matt, Jag, Megan, Ben, Patrick och Jeremy från i Fredags på Smokey Bones

Nu blir det snart läggdags och uppladdning för helgen :-)

E

Kommentarer
Postat av: anonym

du e ju faen wb florida ju ! ' :o

2010-09-05 @ 20:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0