uppdatering...

Hej!

Ännu en vecka har bokstavligt talat flugit förbi! 
Det var massvis att göra på jobb, tränade måndag, tisdag och onsdag kväll. 
Torsdag kväll grillade jag och Jonas här, det blev oxfilé med bearnaise sås och ungspotatis, inte fel :-) 
I fredags åkte vi till Downtown för att gå på bio. De har precis öppnat en ny biograf där, riktigt schysst. De hade grymt bekväma skinnfotöljer, stora bord mellan stolarna och ett par barer! Riktigt fint att få några bira när man kollar på film. Vi såg Public Enemies, den var grymt bra! Rekommenderas starkt. Efter det satt vi en stund på en bar precisw utanför i varsin gungstol, kollade på folk och drack bira. När vi suttit där ett tag åkte vi hit, satt och snackade på altanen och drack lite bira. 

På lördagen hade jag, Jonas och Rene(vår chef) lite förfest hos Jonas innan vi gick över till Alehouse. Efter ett tag blev det taxi till Downtown och Wallstreet. Där spenderades några timmar med fest... 

Idag åkte jag ner till Michael för att skruva lite på bilen, Aimiee bjöd även på mat :-) På kvällen åkte jag och Jonas upp till Winter Park för en öl och kvällsmat. 

Nu slappar jag bara här hemma, jag skulle egentligen hämtat Matt på flygplatsen om en timme, men hans flyg är försenat så han kommer inte till Orlando förrän vid 3 tiden, så han får ta en taxi istället.

Om lite drygt en vecka kommer Emma och Stellan hit, ska bli riktigt skoj att få prata lite Svenska igen :-)

Imorgon är det jobb och gym igen!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0