Så har det gått ännu en vecka här...

Hej!

Förra veckan försvann i ett nafs... Efter att ha varit ledig lite veckan före så var det fullt upp på jobb.
Fredag kväll var jag hemma hos Jonas på några öl och slappa lite. På lördagen åkte jag hem till Michael och hans familj nere i St Claud, vi kollade på Le Mans 24h och drack lite öl där med... 
På söndagen gick jag upp tidigt för att kolla målgången av Le Mans, rätt tufft när Renault kom med tre bilar på raken... Grattis till våra danska vänner, de hade en bil som vann en av klasserna. Resten av söndagen spenderades vid poolen där jag läste ut Flickan som lekte med elden, då sprang verkligen tiden iväg. 

Idag åkte jag med Michael på jobb, han köpte en ny bil(eller ja, ny för honom...), en Toyota MR2 från 88, riktigt fin, i orginalskick. Nu på kvällen har jag tvättat en massa, ska ju till New York i helgen, åker på torsdag kväll! 

Det kommer nog en längre rapport här snart med allt skoj som hänt i New York :-) 

God Natt,

/E

Kommentarer
Postat av: Neta

Hej,

Jag hittade din blogg på resedagboken.

Tänkte fråga om du har några tips "smultronställen" i Orlando/Florida.? =)



Vi är ett gäng på 12 st som skall dit i Høst 3 veckor



Mvh

Neta

http://www.jakthulder.blogspot.com

2009-06-22 @ 13:15:58
URL: http://www.jakthulder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0