Smokey Bones och städning

Hej alla!

I fredags åkte jag och Patrick till Smokey Bones efter jobb, Maz jobbade kväll så vi tänkte passa på att hänga i baren och käka lite. När vi kom dit fick vi rätt bra uppbackning; Ben & Megan, Tim, Jeremy, Matt, Lisa & hennes kompis. Så vi blev ett bra gäng, det blev ett gäng öl, drinkar, shots mm, vi hade riktigt skoj!

Vi(Jag, Patrick och Jeremy) avslutade kvällen här med ett gäng öl vi köpte på vägen hem. Tyvärr hade vi inga nycklar, men Patrick löste det problemet, tydligen kunde vi komma in genom ett fönster i gästrummet(inte nu längre, jag har sett till att regla det nu..). Vi kollade film och drack öl till kl 5 på morgonen...

Tyvärr hade jag lovat Michael att det inte var något problem för mig att bli hämtad kl 9 på morgonen för att åka till skroten. Det var inte helt utan problem som jag kom upp, men han lät mig iaf få en kaffe på vägen... Ute på skroten höll jag på att avlida, det vad MINST 35 grader när vi gick runt där i 2-3 timmar. Vi lyckades iaf hitta huvudbromscylinder till honom, men jag hittade inte innerhandtaget som jag ville ha till min bil. När vi var klara där körde Michael mig hem så jag fick sova. Jag vaknade inte förrän vid 6 på kvällen, då jag enbart käkade och kollade ett par filmer. 

Söndagen spenderade jag med att städa här hemma, tvätta bilen och även städa henne. Det var verkligen hög tid, riktigt fint blev det :-) 

Jag har skullat lägga upp bilder här från förra helgen, men har haft problem med uppkopplingen, jag försöker igen imorgon.

/E

Kommentarer
Postat av: Neta

Ja lägg upp bilder ;)

Tack för mailet det kommer helt säkert till nytta.

Jag hade från början tänkt att hoppa över Magic Kingdom ( besökte det i Californien i höstas) och det kommer jag nog att hoppa över =)

2009-07-01 @ 11:59:09
URL: http://www.jakthulder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0