En härlig helg

Tack för alla kommentarer och besök, det är skoj att ni läser och kommenterar :-)

I denna veckan har jag haft otroligt mycket att göra på jobb, men det har också varit skoj!

Michael var ledig i fredags, det betydde mer jobb åt mig, men det gick till slut och var skönt det med!

På kvällen käkade jag och Jonas på Tony Roma och efter det tog vi en öl och snackade lite här.

På lördagen var jag och Jonas på roadtrip hela dagen, vi åkte till Clearwater, på västkusten för att besöka stranden och kanske bada. Vattnet var fortfarande lite kallt, men sol fick vi massor av, nercabbat hela dagen får man färg av :-)

På kvällen åkte jag och Jonas hem till Tom och Crystal för att spela Rockband, Maz, Patrick, Tim mfl kom också dit. Det var riktigt skoj! Efter det tog jag och Jonas en runda i Downtown innan vi tog en taxi hem.

Idag har det varit väldigt lugnt, vi åkte och hämtade hans bil uppe i Apopka där Tom och Crystal bor, sen körde jag en runda här i Orlando. Jag såg bla Winter Park vilket är otroligt fint!

Här är några bilder från gårdagen i Clearwater:











/E

Kommentarer
Postat av: caroline.p

va härligt det ser ut på bilderna!!!

2009-03-02 @ 20:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0