En ny vecka...

Jadå, veckan började med massvis av arbete, men som vanligt så trivs jag med det :-)

Efter jobbet åkte jag för att få min bil inspekterad av försäkringsbolaget, det var väldigt kvickt gjort och det hade inget att invända. Därefter åkte jag hem hit och lagade mat till Maz och Patrick, jag gjorde Pasta Carbonara. Till dessert bjöd jag på jordgubbar - det är ju Jordgubbssäsong :-) Ett kilo jordgubbar kostar ca 20 spänn, så det är bara att äta på...

Jag upptäckte precis att på fredag är det raketuppskjutning från Cape Canaveral, ska försöka få med Jonas eller någon dit och kolla, skulle vara hur skoj att se!



/E

Kommentarer
Postat av: Anne

Hej!



Så roligt att läsa att du trivs och har det bra. Vilken bil du har köpt! Så fin!

Känns som man är på "fel" breddgrad.Här har vi ett par plusgrader och solen skiner idag, men....

Inte utan att man blir lite "avis".

Alla hälsar. Kram Anne

2009-03-03 @ 10:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0