Mitt i veckan igen...

Då var det ännu en onsdag och nästa lördag har jag varit här i två månader - det är helt otroligt! Jag kan inte förstå att det redan gått så lång tid. Men skoj har jag haft och det har ju hänt saker hela tiden!

Igår var det mycket jobb som vanligt, åkte inom Walmart på vägen hem för att handla lite mat. Jag tänkte göra en tonfisksallad, eftersom Maz jobbade. Men när jag kommer hem möter jag Patrick som frågar om jag inte ska följa med honom och äta där Maz jobbar, så det gjorde vi.

Maz jobbar på ett ställe varje tisdag kväll som heter Smokey Bones. Det är en bar och restaurang, hon jobbade heltid där när hon flyttade ner hit, men efter hand som hon fått mer och mer jobb på Seaworld har hon dragit ner det till en kväll i veckan. Hur som helst, jag och Patrick fick lite käk där och hade en riktigt trevlig kväll.

I morse hämtade jag en av våra kolleger från Atlanta på flygplatsen. Han kommer från ABX som DSV köpte för ett halvårsedan och är ansvarig för att föra över deras kunder till oss, det var därför han var och hälsade på hos oss.

I övrigt hade jag att göra på jobb idag, men inte lika tokigt som det varit de andra dagarna, idag kunde jag trots allt gå hem i tid. Så ikväll har jag käkat salladen jag hade planerat igår, sedan varit ute och joggat en runda och även kört en maskin tvätt.

Det har även blivit bestämt att jag och Jonas åker till Cape Canaveral på fredag kväll för att kolla raketuppskjutningen, det blir skoj! :-)

Nu slappar jag med lite tv, strax dags för sängen.

God natt Sverige!

/E

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad häftigt att få se raketuppskjutningen.. coolt att den skulle leta efter planeter liknande jorden! Ha det så kul :)

2009-03-06 @ 21:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0