Sol, cruising, shopping och party - En vanlig lördag i Orlando

Ja, då var det lördag ännu en gång...

I torsdags var det ju jobb som vanligt, Michael kom tillbaka från sin ledighet, vilket var rätt skönt. På kvällen åkte jag till Fashion Square Mall och kollade lite, försökte även få fatt i någon ny mobil, men blev inget köp.

Igår, fredag var det jobb, kollade mobil på lunchen med Michael och på kvällen åkte jag, Maz, Patrick och Jonas och käkade på Chipotle. Efter det styrde jag och Jonas ut till Kennedy Space Center för att se när de skickade upp en raket. Vi kom dit i sista stund eftersom det inte var skyltat till något bra ställe att stå på. Men vi såg det mer än väl, men det var inte så speciellt, det var som ett stjärnfall, fast på andra hållet :P Men de säger att en "shuttle" är mycket mer speciellt, så vi får se om jag kan åka och se en sådan en dag. Tyvärr blev det inga bilder, det var för mörkt och jag har inte fått hit mitt stativ ännu som är i mina flyttgrejer(kommer om 1-2 veckor).

Idag åkte jag och Jonas till Prime Outlets för att shoppa lite. Det blev ett par skjorts och en skjorta för min del. Sen åtke vi även till Florida Mall, jag försöker hitta en mobil ju, men lyckades inte, det blev en lunch istället. Vi har ju haft alldeles fantastiskt väder idag så vi cruisade lite på International Drive också innan vi styrde hemåt. SÅ nu ska jag in i duschen, sen ska jag över till Jonas. Vi ska dricka några öl, sen ska vi käka och gå till Orlando Ale House innan vi ska till Downtown.

Vi hörs snart igen!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0