Söndag kväll

Hej alla!

Var denna veckan tagit vägen har jag ingen aning om. Jag har hittat på massa skoj!

Jag har som vanligt haft en hel del att göra på jobbet, men även lite extra eftersom att jag ska vara ledig tisdag och onsdag denna veckan.

I onsdags tränade jag och Jonas på hans gym för första gången sen jag kom hit, riktigt härligt att träna igen!

I torsdags kväll hade jag, Maz och Patrick middag här hemma, jag grillade hel fläskfilé med grönsaksspett till, riktigt gott! Det kommer sannerligen bli mer grillat efter detta!

I fredags kväll var jag och Patrick på Citywalk efter middagen. Han hade på sig sin utstyrsel som han ska ha på St Patricks day, kilt!

Igår, lördag åkte jag och Patrick till World Market där de säljer mat, öl och annat från hela världen. Vi köpte lite öl, sen åt vi lunch.

På kvällen tog jag det bara lugnt och kollade lite film, har varit ute en del de senaste helgerna så en kväll hemma var inte fel. 

Idag har jag städat och tvättat bilen, sen har vi käkat lunch, jag, Maz och Patrick, sen åkte vi en tur med min bil, åt en glass och såg Shuttlen som som lyfte nu ikväll. Visst, vi såg det bara här, från Orlando, men det var mäktigt ändå!

Har varit lite dåligt med skrivande denna veckan, ska försöka bättra mig!

Imorgon efter jobb är det Irländsk middag här och på tisdag är det St Patricks day med rejält firande!

Ta det lugnt där hemma - nu är det sängen för mig!

/E

Kommentarer
Postat av: Anne

Hej!

Det låter som du inte har några problem med att fylla dagarna. Verkar vara ett härligt liv.

Vi här hemma börjar kunna känna att våren är på väg nu. Liv i rabatterna, solen skiner, det blåser och dagen blir längre.

Ha det gott och sköt om dig.

Kram Anne

De andra hälsar.

2009-03-18 @ 08:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0