Swedish meat balls

Ja, lördagen var riktigt skoj!
Jag åkte ju över till Jonas, vi tog några öl, sen promenerade vi bort till American Pie för mat och tog sen ett par öl på Millers Ale house. VI träffade en golfspelare där, han påpekade hur underbart det var att bo i Orlando när man spelar golf. Jag längtar verkligen efter mina klubbor :-)

Igår skulle jag och Jonas åka till stranden. Men eftersom han var lite trött och "sjuk" så åkte jag och tvättade bilen först.
Efter det åkte vi till Lake Eola istället för en liten lunch. Vi käkade på ett ställe som heter Dexter's i ett jättemysigt område med en massa fina restauranger i gammalt stuk.

Efter att ha cruisat lite i det underbara vädret åkte jag till affären för att handla inför kvällsmaten - KÖTTBULLAR! Jag har ju lovat Maz och Patrick "Swedish Meat Balls" sen jag kom hit och igår var stunden kommen. JAg lagade mat i flera timmar! Jonas kom också över och det var en succé :-) Det var nästan som hemma!

Idag var det jobb igen, som vanligt försvann dagen bara. Efter jobb åkte jag för att kolla på mobil och köpte faktiskt en! Det blev en Samsung Memoir från T-Mobile. Den är riktigt grym! Den har till och med 8 megapixels kamera, så nu blir det massvis med bilder till bloggen!

Efter mobilinhandlandet var det middag här, Maz hade gjort en riktigt god middag, något mexikanskt.

Vi fick även en toppen idé idag! Jag, Maz och Patrick ska åka till New York i sommar! Hon ska visa sin sida av NY och vi har någonstans att bo också :-)

/E

Kommentarer
Postat av: Nina

Tja! Våren börjar visa sig i Sverige. Iaf i Balltorp. Solen lyser o man kan nästan sola sig på balkongen. Men man vet aldrig, det kan ju snöa vilken dag som helst. Annars rullar livet på. Saknar skåne men den tiden kommer.

Nu ska jag börja tvätta.

Take care

Kramar Nina

2009-03-11 @ 18:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0