Veckorna går fort i Orange County

Ja, var dagarna tagit vägen sen jag skrev senast har jag ingen aning om....

Det har varit massvis med jobb sen sistone.

I fredags käkade jag och Maz på Chili's sen kollade vi en film.

I lördags tvättade jag och putsade jag en massa på bilen :-) På kvällen käkade jag, Maz och Patrick ihop, sen gick vi på bio. Vi kollade "I love you man" den var riktigt skoj och sevärd - rekommenderas till er alla där hemma!

I söndags åkte jag och Maz till stranden med Danielle. Vi träffade Julie och Dave ute i Cocoa, men när vi kom dit var det molnigt och blåsigt så vi tog det lite lugnt, tog lunch där ute, sen åkte vi tillbaka till Orlando och vår pool.

Nu i veckan har det varit massa jobb igen, i tisdags kväll käkade jag och Jonas på Smokey Bones eftersom att Maz jobbade. Det var trevligt!

I onsdags kväll tränade jag och Jonas, vi skulle spelat basket men hallen var stängd. Vi ska spela Badminton snart istället, så jag beställde en badmintonracket igår, på ebay :-)

Ikväll grillade jag till kvällsmat för mig och Maz. Jag gjorde fläskfilé med potatis, grillade tomater, rödlök, zucchini och vitlöksbröd. Det blev toppen! :-)

Vi har inte så himla mycket planer för helgen ännu, men på lördag ska nog jag och Jonas simma, sen ska vi nog ut på kvällen...

Jag har lite bilder på gång, de kommer i helgen!

/Erik

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej på dig!

Nu har även jag trillat in här, bättre sent än aldrig. Gud va du ser ut att ha det bra! här hemma gläds man åt att det att det är ljust längre, några timmars sol och temperaturer över 10 grader.



Du måste se Mammoth när den kommer till dig, om den inte redan gjort det. Sitt kvar läänge och kolla eftertexterna ;-)



Vi hörs!

2009-04-01 @ 20:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0