Bil, Port Canaveral, Florida Music Festival mm...

Hej alla!



Som vanligt har det varit fullt upp i Central Florida.
Förra veckan var det massor med jobb och på torsdagen fick jag äntligen tillbaka min bil!
Den var faktiskt bättre än när jag lämnade in den, de gjorde ett riktigt bra jobb! Jag fick också tillbaka pengarna för servicen + fri service för framtiden.

På fredag kväll åkte jag, Patrick och Tim till Port Canaveral där Maz och Jules(Maz kompis från New York) befann sig. Vi åt och drack gott och åkte hem strax efter midnatt.

Lördagen spenderade jag och Jonas med sedvanlig cruising, brunch på Panera Bread. Sedan åkte vi hit för att dricka lite öl och kolla på Green Street Hooligans, riktigt bra film!
Vid 8-tiden åkte vi med Maz, Jules, och deras andra vän (som nu också kommit från NY) till Ale House för mat och dryck. Jag och Jonas åkte sen till Down Town. Det visade sig att det pågick Florida Music Festival, så vi hade lite flyt! 2 scener på Wallstreet tillsammans med 8 barer & clubbar, så det var riktigt skoj!

På söndagen var det dags att vila, så vi tog oss till poolen ett par timmar. Sen avslutade jag och Jonas helgen med att kolla Magicsmatchen(Magics vann och gick vidare!) här och käka lite.

Efter jobb idag åkte jag och Michael ner till Davenport för att hämta däck till min bil. Jag hittade en riktigt bra deal på nätet så det blev en uppsättning Michelin Pilot Sport, fina doningar! :-)
Imorgon eller på Onsdag ska de nog på bilen. Det behövs! Dagar som idag när det regnar har jag ingen som helst styr på bakvagnen(blanka 245or bak är inte bra...) och fram kan man se corden...

Aja. När jag väl kom hem ikväll blev det en snabb kvällsmat för att sedan bege sig till gymmet, så jag kom hem för bara en liten stund sedan. Nu ska jag läsa lite i boken jag påbörjade igår, "Män som hatar Kvinnor". Så här långt är det svårt att lägga den ifrån sig, så den är nog snart slut.

God natt!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0