Ponnyn blivit tillknycklad...

Hej alla,

Ja i förra veckan blev det mycket träning. Vi spelade även Squash en kväll efter gymmet - det var riktigt skoj! 

På fredagen åkte jag och lämnade in min bil för ett oljebyte. När jag skulle hämta den igen hade de lyckats knyckla till förardörren. Tydligen hade verkstadskillen haft dörren öppen när han backade ut. Det gick inte ens att öppna dörren utifrån! 

Jag lämnade in den på en bodyshop idag, visst, de betalar för det, men det är värdelöst att vara utan bil...



Fredagkvällen spenderade jag och Jonas på Alehouse, sen kom även Maz och Patrick, det blev en del öl, riktigt skoj!

På lördagen var jag och Jonas nere i Downtown Disney för att slappa och få en glass. Vi gick även in på Virgin Megastore, det första man fick se var cd'n nedan - skrämmande!



På kvällen satt vi här hos oss och slappade med öl, mojitos och kollade film. Vi satt ute hela natten, riktigt varmt och skönt!

Igår, söndag var vi en sväng nere i Kissimmee där jag köpte bilen, jag behövde ha ett papper signerat för skatteverket här över. Man betalar skatt på köpevärdet och jag var tvungen att konfirmera vad jag betalt. Tydligen får man inte göra en bra deal... På kvällen grillade vi hamburgare här hemma. Jag, Jonas och Maz. 

Idag var det jobb igen. Lämnade som sagt in bilen också, på onsdag eller torsdag ska jag få tillbaka den, ska bli riktigt skönt! Förhoppningsvis blir den bättre än innan jag lämnade in den, jag behövde ändå skruva ihop interiören på insidan av dörren då det skramlade... 

/E


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på namnsdagen vännen!

Saknar dig, mycket!



Kramar Nina & Fredrik

2009-05-18 @ 19:39:54
Postat av: Anonym

Grattis på namnsdagen vännen!



Saknar dig, mycket!



Kramar Nina & Fredrik

2009-05-18 @ 19:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0