Torsdag i Orange County

Hej alla!

Denna veckan har varit hektisk!

I Måndags åkte jag runt för att försöka hitta en verkstad som kunde byta olja på min bil, jag hittade ett bra ställe, men de hade inte tid så jag åkte till gymmet för 5km på bandet istället.

I tisdags flyttade Jonas och jag runt på möbler här hemma så att jag kunde få lite ordning. Så nu har jag äntligen min egen säng :-) Efter det åkte vi till gymmet.

Igår, onsdag hängde jag upp alla mina bilder och tavlor jag tagit med mig, så nu finns ni alla på mina väggar!

Efter det åkte jag till gymmet för 5km på bandet, lite crosstrainer och cykel.

Idag var det massvis att göra på jobb, stannade rätt länge. Nu har jag precis ätit och ska åka med Jonas till gymmet och efter det blir det Squash.

Jag tror förresten att jag glömde berätta att vi var på Ölprovning i förra veckan. Vi var på ett litet lokalt bryggeri som heter Orlando Brewing. De hade $2 pints av alla sina varianter, det var riktigt fint. Tydligen har de det ganska ofta, så vi får åka dit igen...

Jag har också snackat med Jocke i veckan. Han kommer om tre veckor, ska bli riktigt skoj! Vi har redan börjat planera vad vi ska hitta på. Vi kommer antagligen köra ner till Miami och Key West för en långhelg, men vi ska även besöka Disney mm :-)

Nu i helgen vet jag inte riktigt vad som händer, det blir nog faktiskt ganska lugnt, men vi får se.

Dags att göra sig redo för gymmet igen!

/E

Kommentarer
Postat av: Emma

Och var är bilderna på hur ditt rum ser ut nu då? =)

2009-05-08 @ 09:49:44
URL: http://emmaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0