Veckosammandrag

Jag har inte hunnit skriva så mycket denna veckan, det har varit ganska körigt.

I Onsdags skulle jag och Jonas spela Squash, men det var väldigt bokat när vi kom dit så vi gick in till Fabiane på jobb och snackade lite, sen åkte jag till gymmet. Där var jag även i torsdags.

I Fredags åkte jag och Jonas till Alehouse för mat och några öl. Maz och Crystal kom också lite senare. Det var en lugn och skön kväll, sen kollade jag och maz på Grease som gick på tv, jag har inte sett den på väldigt länge.

Igår Lördag åkte jag och Jonas till international drive för att slappa lite. Vi käkade köttbullar på IKEA och jag köpte ben till min säng, så snart ska allt vara i ordning här hemma.

Maz målade också det andra rummet i helgen, så det är fint när vi får gäster.

Igårkväll drack Jonas och jag Mojitos och Öl hos honom innan vi åkte till Wallstreet för att festa lite. Det var sent hem så idag har det varit väldigt lugnt. Jag har tvättat bilen och deklarerat. jag klämde även in en lunch med Jonas som inte var allt för pigg idag.

Vi får se vad som händer ikväll, Maz kom precis hem, kanske hon lagar mat, det vore fint!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0